8 ביולי 2010

קצת פינגוינים שציירתי





טוב אז ככה
הבנתי שיש איזה בעיה עם הפינגוינים וכל הסוגים של הרישיון של הקריאטיב קומון נראה לי ניגוד אינטרסים...

אמ... אז ככה היות ואין הגבלה למה שאפשר לייצר... ובכל זאת חשוב לי שיהיה משהו קהילתי שכן יוכלו לעבוד איתו ...



ציירתי כמה פינגוינים שאני מקוה שיוכלו להשתמש בהם כלוגואים לתכנה חופשית למשל אם ירצו



ואני משחררת אותם ברישיון של Free Art Licence שזה בערך דיי דומה לרעיון של GPL רק באומנות נניח...



הציורים הם עבודת יד שלי אני ציירתי אותם וסרקתי אותם והם במצב של רישום כדי שיוכלו לקחת להעתיק לשדרג לצבוע ולעשות עם זה מה שצריך לעשות עם צבעים למשל... הצללה וכל מיני אפקטים אם ירצו...









עדיף לעשות ב GIMP משום שיש מצב שאם ישתמשו בתוכנה של אדוב אז התוצר של היצירה שלי יהיה עם אפקטים גרפיים שיש עליהם רישיון שאינו לשימוש חופשי וזה דבר שאני בעיקרון נגדו וממליצה לכל בר דעת שיש לו חופש בחירה לעשות מאמץ ולא להשתמש בתוכנות גרפיות לא חופשיות.






תגובה 1:

  1. כדי שאנשים יוכלו לעשות שימוש כלשהו ביצירה שלך, רצוי שהיא תהיה ברזולוציה קצת יותר גבוהה, ועדיף אם הם יהיו בפורמט svg כדי שיהיה קל יותר לשחק איתן.

    כמו־כן, רצוי לשפר את התצוגה שלהן פה באתר, כי האיכות שלהן כאן נמוכה למדי.

    חוץ מזה, מדובר ברעיון מבורך. גם אם אף־אחד לא יטרח להשתמש בהם, כדאי שתשלבי אותם איפשהו בעיצוב הבלוג שלך. :)

    השבמחק