8 באוג׳ 2010

חויות מאוגוסט פינגוין 2010


"אוגוסט פינגוין" כנס שנערך כל שנה. השנה השתתפתי כמו שנה שעברה הפעם באתי עם חבר שלי בלי הילדים.

היה ממש נחמד: התכנסות חברים לפני שמיעת מצגות בענייני תכנה חופשית
שמחתי לראות הרבה פרצופים מוכרים והיה כיבוד במזון שזה יפה מאוד.

מוזילה העמידה שם שולחן שבו חילקו סיכות פיירפוקס ומדבקות פיירפוקס חינם שזה יפה מאוד ואחלה דבר.

עמותת המקור העמידה סטנד למי שרוצה להרשם כחבר עמותה אז נרשמתי כידידת עמותה וקיבלתי חולצה של אוגוסט פינגוין (לא באיכות בד מי יודע מה אבל כמזכרת זה אחלה)

היה שולחן של אבונטו שחילקו את ההפצה האחרונה בדיסקים של סרבר דסקטופ עם גנום ודסקטופ עם שולחן אחר קבונטו.
אז לקחתי דיסקים שאחר כך גם שימשו אותי להתקין אבונטו לכמה אנשים.

לקחתי גם מדבקות של אבונטו לנייד ושל לינוקס שחילקו חינם שגם שימשו אותי כדי לשים מדבקה על ניידים של אנשים שבאים ממני לבקש עזרה בהתקנות והדרכה וגם זה אחר כך שימש אותי לתת. שמרתי איזה שניים בודדים למזכרת מהמדבקות והאמת לא נורא אם לא ישאר זה סימן טוב.

היו אנשים מלינוקס פאן שהסתובבו בין האנשים וחילקו משחקים למשל קוביה סינית כזאת מתפרקת וקוביה עם צבעים באמת אחלה רעיון מקסימים.

אחר כך היו מצגות והרצאות שונות
בהקשבה הסלקטיבית שלי אני זוכרת בעיקר את 0AD משחק מחשב בפיתוח שדיי מזכיר את הרעיון של וורקרפט הישן רק שהפעם מדובר בתקופת זמן אחרת וקבוצות שונות שאמורות לבנות בסיס (נראה לי רומא או משהו).
המשחק ממש מושקע המידול של כל הדמויות והעולם משוחרר ברישיון CCBYSA של המוזיקה והאמנות והתיכנות של המשחק ב GPL כלשהו.
הייתה גם מצגת לבסיס נתונים סכמתי כלשהו ששכחתי את השם שלו והצגת היתרון שלו במצבים ספציפיים לחובבי התיכנות היעיל וחוסך המשאבים.
וגם הצגת נושא של שיתוף פעולה בכנסת ועם עסקים לענייני קוד פתוח ותכנה חופשית
וגם הצגת מערכות הפעלה
וגם הצגת שימוש בפלוקסבוקס כיעיל יותר... יותר נכון זה היה הצגת קונספשין של צורת שימוש יעילה
גם לא מצאתי לנכון שאי אפשר ליישם את הרעיון הזה בגנום למשל העניין הוא שאם משתמשים ברעיון הזה
אז אפשר לחסוך במשאבים נניח ולקחת משהו קצת יותר יפה מקונסול ושעדיין יהיה גרפי.
זה גם היה אחלה ודיי נחמד.

בקיצור היה ממש מהנה
והייתה גם מסיבת חלוקת מפתחות הצפנה כאלה ברעיון של חתימה דיגיטלית שלא השתתפתי

ממש נחמד
שמחתי לראות שיתוף פעולה והשתתפות ונוכחות של הרבה אנשים.

נהניתי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה